Martina Žilková

Sledujte mě dále na Pihovata.cz

Jsem snílek se zálibou v krásných věcech a návodech ke štěstí. Takže mě, prosím, nikdy neberte úplně vážně :)

 

Martina Žilková

Valentýnský perníček

Přidávám další recept - božský perník, který jsem dala dohromady z původního receptu od tchýně, který jsem "dolepšila" o jeden skvělý tip z internetu

14.2.2013 v 20:43 | Karma: 0 | Přečteno: 79x | Diskuse| Ona

Martina Žilková

Recept na francouzský quiche

Můj druhý pokus o francouzský slaný koláček dopadl už přeci jenom o trochu lépe. Bohužel se mi stále nedaří docílit těch krásných zvlněných okrajů (viz. hlavní obrázek), tak tedy doufám, že alespoň co do chuti bude povedený.

14.10.2012 v 19:08 | Karma: 6,98 | Přečteno: 102x | Diskuse| Ona

Martina Žilková

Smetanová dýňová polévka

První díl mojí Kuchařinky věnuji dýňové polévce, protože mi její jemně kořeněná chuť naprosto učarovala.

12.10.2012 v 16:00 | Karma: 0 | Přečteno: 49x | Diskuse| Ona