Martina Žilková

Sledujte mě dále na Pihovata.cz

Jsem snílek se zálibou v krásných věcech a návodech ke štěstí. Takže mě, prosím, nikdy neberte úplně vážně :)

 

Martina Žilková

A tak jsem je ustříhla...!

Dlouho jsem čekala na své dlouhé vlasy. Narůstaly mi od maturity, kdy jsem se neprozřetelně, neuváženě, podomácku a zcela neuměle ostříhala na mikádo. Teď mám za sebou tři roky bakalářského studia a jeden semestr navazujícího a hle, svou chybu jsem zopakovala! Tentokrát toho ale nelituji...

5.2.2014 v 16:21 | Karma: 10,22 | Přečteno: 412x | Diskuse| Ona

Martina Žilková

Srovnej každý měsíc svoje dluhy – aneb adieu mému shopaholismu

Stejně tak jako asi většina dívek a žen mám problém udržet si nějaký základní rozpočet. Jakmile se dostanu k penězům - sama nevím, jak je to možné, během krátké chvíle zmizí. Na konci měsíce už odpočítávám dny než mi přijdou další. A není to proto, že bych měla peněz málo. Ani si nemyslím, že bych s nimi nějak špatně hospodařila.

26.3.2013 v 21:24 | Karma: 0 | Přečteno: 33x | Diskuse| Ona

Martina Žilková

Jak je důležité smířit se s minulostí

Každý má ve svém životě nějaké ty bolístky. V průběhu každé životní etapy dochází v našem světě k nějakým kolizím, konfliktům a neuspokojením. Vědecky vám to může doložit Erikson a jeho model vývoje osobnosti.

20.3.2013 v 8:20 | Karma: 0 | Přečteno: 25x | Diskuse| Ona

Martina Žilková

Čas dobrých skutků

Kdyby mi bylo stále deset a sbírala jsem bobříky, napíši si velkou čárku do seznamu svých dobrých skutků.

23.12.2012 v 16:10 | Karma: 0 | Přečteno: 106x | Diskuse| Ona

Martina Žilková

Hlavně nebýt cynikem

Dámy, všechny to známe, vztahy jsou komplikované. A je to hlavně proto, že my, ženy, dost možná skutečně žijeme v mnohem zamotanějším, nepředvídatelnějším a celkově komplexnějším světě.

19.11.2012 v 12:06 | Karma: 5,04 | Přečteno: 119x | Diskuse| Ona

Martina Žilková

Jak se zbavit podzimního "blue"

A máme to tady, pravděpodobně nejhezčí roční období, z estetického pohledu míněno. Tedy alespoň pro mě. Zažloutlá tráva, barevné lesy, vzduch tak nějak zvláštně voní... A přitom kdoví proč je fenoménem podzimu hlavně to, že lidé tak nějak celkově postmutní.

11.10.2012 v 22:45 | Karma: 0 | Přečteno: 17x | Diskuse| Ona