Magdalénka

Martina Žilková

Mé ohlédnutí za uplynulým rokem

Konečně jsem se dostala k tomu, abych dala dohromady své vlastní ohlédnutí za uplynulým rokem. Stalo se toho spoustu, spoustu nehezkých věcí, ale celkově nemohu jinak, než si ten rok pochvalovat. A možná je to i tím, že špatné věci ráda zapomínám, a z těch hezkých si schovávám různé fetiše, které mi je pak připomínají:-)

5.1.2013 v 14:40 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Martina Žilková

Adventní transformace

Přichází zase to neklidně klidné předvánoční, přednovoroční období, kdy si všichni vykreslují, co všechno se v jejich životech následující rok změní a co dokáží nadále dělat lépe.

10.12.2012 v 20:58 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 15 | Diskuse

Martina Žilková

Jsem snílek křídových graffiti

Protože jsem člověk emočně nestabilní a nálady se u mě střídají jako na horské dráze, přeci jenom jsem žena a svou vrtkavou povahu si přiznávám, mívám občas bláznivé nápady.

26.11.2012 v 20:49 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 18 | Diskuse

Martina Žilková

O mých nejhorších narozeninách

Ono každý den není posvícení, a dá se to dost dobře očekávat už jen z toho, jak se ráno probudíte. A občas se dokonce stane, že ten nepovedený den, je zrovna váš narozeninový.

2.11.2012 v 9:40 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 38 | Diskuse

Martina Žilková

Potřebuji deník!

Moje malé zamyšlení nad tím, jak člověku takový malý zpovědníček může ulehčit život. A co teprve jak to ulehčí život vašemu okolí!

29.10.2012 v 19:39 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 21 | Diskuse

Martina Žilková

Lásky jedné rusovlásky

V poslední Elle je báječný článek Báry Šťastné. V několika pasážích jsem se musela až zastavovat, jak moc jsem s nimi byla ztotožněná. A tak jsem si řekla, vlastně, proč by ne. Proč bych na toto téma nemohla svojí troškou příspět i já. Zvlášť když je moje troška tak specificky obsáhlá.

21.10.2012 v 0:22 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 40 | Diskuse

Martina Žilková

Holka do města a holka na ven (aneb má duše poustevníka)

Jsou věci, které ve mě vyvolávají nutkání vrátit se k Rousseauovským kořenům. Odejít někam mimo civilizaci, žít jenom ze základních zdrojů, osamotě, uprostřed divukrásné přírody... Dobře, teď trochu přeháním.

18.10.2012 v 19:50 | Karma článku: 3.94 | Přečteno: 134 | Diskuse

Martina Žilková

Nahoře a dole

Víte, v jedné věci jsem se mýlila. Možná ve více. Nakonec, kdo asi tak může mít vždycky a jedině ten správný odhad? Vyznávám se ze svého kolotoče chybování a jestli ne teď, dost možná se mi to už nikdy nepodaří. Protože teď je ještě doba, kdy chyby dělat můžu.

10.10.2012 v 22:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Martina Žilková

Jak jsem se stala shopaholikem

V dnešní době, kdy se dá oblečení docela bez nesnází sehnat i levněji než jídlo a kdy móda všech etap minulého století zažívá velkou renesanci, je těžké neprobudit v sobě tento druh závislosti. Velké obchodní domy hlásí nonstop slevy zimních, letních a podzimních kolekcí, ve kterých je rozdíl pouze aktuálnosti té či oné módní barvy, a vzhledem k tomu, že dnešní móda dovoluje opravdu všechno a většina lidí nakupuje spíše „své“ barvy než ty, které zrovna letí, starou módní kolekci stejně nikdo nepozná.

3.4.2012 v 13:25 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 41 | Diskuse
Počet článků 39 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 55

Sledujte mě dále na Pihovata.cz

Jsem snílek se zálibou v krásných věcech a návodech ke štěstí. Takže mě, prosím, nikdy neberte úplně vážně :)